Σε περίπτωση δική μας υπαιτιότητας τα έξοδα επιβαρύνουν το Βouklaki.gr (Πχ. Λάθος πώληση, προϊόντα κακής η ελαττωματικής ποιότητας).
Τα είδη θα επιστρέφονται με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε (εφόσον έχετε επικοινωνήσει πρώτα με εμάς στο email, Whatsapp, Viber στο info@bouklaki.gr ).
Εάν επιλεγει διαφορετική μεταφορική εταιρεία της αρεσκείας σας θα χρεώνεστε τα έξοδα αποστολής (ακόμα και σε δική μας υπαιτιότητα).
Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης του παραλήπτη τα έξοδα επιβαρύνουν εκείνον, μετά από επικοινωνία με email, Whatsapp, Viber στο info@bouklaki.gr ).
Σε όλες τις περιπτώσεις, επιστροφης προϊόν θα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. συσκευασία προϊόντος , απόδειξη λιανικής πώλησης κ.λπ.). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση μέσω email, Whatsapp, Viber στο info@bouklaki.gr
Σε περίπτωση αλλαγής γνώμης του παραλήπτη τα έξοδα επιβαρύνουν εκείνον.
Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:
με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Όροι που αφορούν όλες τις παραπάνω περιπτώσεις:
Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημ/νία παραλαβής.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από το ίδιο άτομο ή σε περίπτωση ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής, το Βouklaki.gr έχει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν καλύπτονται οι παραπάνω προϋποθέσεις